§ 1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy Inez-Art działa pod adresem https://inez-art.pl/ i jest prowadzony jest Agnieszkę Polakowską, prowadząca działalność nierejestrowaną pod nazwą Inez-Art pod adresem: ul. Owsiana 44/8, 84-230 Rumia.
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz realizacji umów sprzedaży.
§ 2 Definicje
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje zakupu w sklepie internetowym.
Sprzedawca – jest Agnieszka Polakowska, prowadząca działalność nierejestrowaną pod nazwą Inez-Art pod adresem: ul. Owsiana 44/8, 84-230 Rumia.
Produkt – towary oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.
§ 3 Zasady korzystania ze sklepu
Towary oferowane w sklepie internetowym są szczegółowo opisane, zawierając informacje takie jak: cena, kolor, rodzaj materiału oraz skład zestawu, jeżeli jest dostępny w formie kompletu.
Część towarów jest dostępna na zamówienie. Czas realizacji takiego towaru jest podany w dodatkowych informacjach przy opisie produktu.
Klient w sposób właściwy podczas składania zamówienia wybiera ilość zakupionych towarów. Z uwagi na specyfikę towaru jakim jest rękodzieło wszystkie towary są ograniczone przy zamówieniu do 1 sztuki. W przypadku chęci Klienta do zakupienia większej ilości produktów prośba o skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie w zakładce „Kontakt” lub napisanie mejla na kontakt@inez-art.pl. Czas realizacji zamówienia większej ilości sztuk ustalany jest indywidualnie,
Aby dokonać zakupu, Klient musi podać swoje dane osobowe, które są przetwarzane zgodnie z zasadami podanymi w polityce prywatności i zaakceptować niniejszy Regulamin.
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych przy rejestracji.
Klient ma możliwość zamówienia rzeczy indywidualnej, wykonanej według własnej specyfikacji. Chęć takiego zamówienia składa się przez formularz kontaktowy na stronie w zakładce „Kontakt” lub napisanie mejla na adres: kontakt@inez-art.pl. Jeżeli zamówienie indywidualne będzie przekraczać nasze kompetencje możemy jej nie przyjąć. Czas realizacji takiego zamówienia ustalany jest indywidualnie.
§ 4 Zamówienia
Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Jeżeli zamówionego towaru nie będzie na stanie lub czas realizacji takiego zamówienia przedłuży się Klient niezwłocznie zostanie poinformowany poprzez wysłanie mejla na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
W ramach działalności nierejestrowanej nie wystawiamy faktur VAT. Do każdego zamówienia dołączamy, jako potwierdzenie sprzedaży: dowód sprzedaży, Na życzenie klienta wystawiamy fakturę bez VAT.
§ 5 Płatności
Klient może dokonać płatności za zamówione produkty za pomocą systemu płatności online Przelewy 24 lub płatności Blik.
§ 6 Dostawa
Dostawa produktów odbywa się na terenie Polski. Przy składaniu zamówienia podpinają się dostępne dostawy.
Dostawy odbywają się głównie za pośrednictwem paczkomatu lub kuriera Inpost.
Przy większych paczkach podpowiada się dostępna dostawa za pośrednictwem innego kuriera.
Koszty dostawy są podawane podczas składania zamówienia.
§ 7 Zwroty produktów
1. Prawo odstąpienia od umowy:
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
2. Zasady zwrotu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@inez-art.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie w zakładce „Kontakt”
Klient powinien odesłać produkt na Paczkomat RUM01M ul.Grunwaldzka 108, Rumia 84-230 lub tą samą formą dostawy jaką został nadany towar na dane:
- Agnieszka Polakowska, ul. Owsiana 44/8, 84-230 Rumia, kontakt@inez-art.pl, 535 820 224
Klient proszony jest o zachowanie dowodu nadania przesyłki zwracaengo towaru.
Produkt należy wysłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
3. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4.Koszty zwrotu
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4.Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta; w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 8 Reklamacje
1. Podstawa i zakres reklamacji:
Klient ma prawo do reklamacji towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
Reklamacje dotyczące wad towarów lub niezgodności towarów z umową sprzedaży można zgłaszać w ciągu 2 lat od daty zakupu.
2. Sposób zgłaszania reklamacji:
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail: kontakt@inez-ar.pl
W reklamacji należy podać imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer zamówienia oraz szczegółowy opis wady lub niezgodności towaru wraz ze zdjęciem potwierdzającym.
3. Procedura rozpatrywania reklamacji:
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą elektroniczną.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, sklep wymieni wadliwy towar na nowy, wolny od wad, lub zwróci klientowi równowartość ceny towaru wraz z kosztami wysyłki.
Koszty zwrotu towaru:
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi sklep.
Klient proszony jest o zachowanie dowodu nadania przesyłki z reklamowanym towarem.
§ 9 Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.11.2024 i obowiązuje do odwołania.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.